maanantai 10. syyskuuta 2012

B-Girl

Olin aikaisemmin kertonu että aloitan uuden harrastuksen ja niikuin voitte otsikosta päätellä kävin harrastamaan Breakdancee ! ;)
Kaiken lisäks kävin harrastamaan sitä T:n ja sen frendien kaa, joten miulla ei tuu olee todellakaa tylsää siel.
Ekat harkat oli ihan älyttömän hauskat, mutta muutamana päivänä sen jälkeen miulla koski varmaan joka ikiseen lihakseen mitä ihmiskehosta vaan löytyy, ko oon nii huonos kunnossa kun en oo harrastanu muutamaan vuoteen mitään.
Mut hei se on sen arvosta!
Meidän tanssiopettaja sano et meist tulee mestareit jo puolen vuoden pääst, joten sitä ootellessa :D
 
253151_423845237662754_1368267312_n_large
 
X_0c237fb8_large
Tumblr_m3cgj3rjvb1r8kozno1_500_large
Kuvat: weheartit.com
 
Shushu
 


4 kommenttia:

  1. Oi,siis vitsin hienoo. Oon aina kattonu et on magee laji tanssia,mut en ole rohjennut tunneille. Itse kanssa tuosta läheltä siihen tulee uusi paikka jossa olis tanssitunteja ii pitää käydä si varaamassa kun ne saa ne tilat kunnpolla valmiiksi. Lajin valinnassa tuskin olenyhtä rohkea kun sinä !! :)

    VastaaPoista
  2. Jeps, ite oon harrastanu muutama vuos sitte streettii enkä ois lopettanukkaa ellei ois ollu puutetta opettajasta, sitku poikaystävän frendit pyys miut mukaa breikkaa ni kävin kelaa et mikä ettei ko tanssia sekii ja oon kuitenki opetellu vähä alkeita steetis :)
    Ja kannattaa siukii kerätä rohkeutta ja todellaki alottaa sellane harrastus mist sie ite nautit!:)

    VastaaPoista