maanantai 2. heinäkuuta 2012

Nail Art part 1


Kiinnostuin NailArtista n. 3 vuotta sitten kun minulla oli vielä pitkät kynnet, harrastelin sitä jonkun aikaa kunnes rupesin puremaan kynsiä.
Myöhemmin tehtyäni akryylikynnet ulkomailla kiinnostuin tekemään niitä itse, kun se näytti niin helpolta (tietysti oletin kuitenkin et se ois ollu vaikeampaa miltä näytti). Myöhemmin löysin edullisen nettikaupan jossa myytiin akryylikynsi settejä, sekä tarvittavia aineita erikseen. Tilasin netistä tavittavat litkut ja puuterit sekä tipit ja olen nyt väkertäny niitä itelleni sekä kavereille.

Tässä minulla on vielä omat kynnet ja omatekemät nailartit:
      
                                                   
                             tässä on jotain ensimmäisiä omatekemii
               akryylikynsiä:





Tässä on ulkomailla tehdyt akryylikynnet ja omatekemä manikyyri:

p.s. Pahoittelen kuvien laatua kun en toistaiseksi omista järkkäriä niin kuvat on otettu joko digikameralla tai pahemmassa tapauksessa puhelimella :D

4 kommenttia:

  1. Ihania kynsiä! Oot tosi taitava tekemään noita :) Ite oon tyytyny vaan kynsitarroihin, kun oon nii tumpelo käsistäni :D
    +kivan olonen blogi muutenki :)

    kurkkaa ihmeessä munki blogiin:
    http://jaanasdiary91.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattista,
      Ja mitä kynsiin tulee ni harjoitus tekee mestarin ;)
      Käyn varmast kurkkaa!

      Poista
  2. Noi akryylit pysyy kuulema paremmin,onko näin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisilla pysyy kuullemma paremmin geelit ja toisilla akryylit, itelläni ehdottomasti akryylit :)

      Poista